Volgers

Volgers

dinsdag 15 mei 2018

eindelijk





De opticien nam anderhalf uur de tijd , om mijn ogen op te meten. Zeer zorgvuldig. Hij twijfelde aan een prisma en ik kreeg een "second opinion" van een collega. Maar nu hoop ik goed te zien en vooral goed te kunnen lezen.
Er waren nog een paar klachten "Terug naar de oogarts"was het advies. Want dat lag buiten zijn bevoegdheid. Ik wacht eerst tot de bril klaar is en ik die een poosje op heb. Blijven de klachten, dan maak ik een afspraak. Anders is de kans groot, dat ik bij de oogarts weer te horen krijg "wacht maar tot er een bril met cilinder is aangemeten".
 In Middelburg ging ik langs een winkeltje met heerlijke brownies. Wachtend op de trein heb ik die op zitten peuzelen op een bankje bij het station.
Twee weken aftellen en dan lezen en tv kijken,heerlijk!

7 opmerkingen:

  1. De opticien waar jij bent geweest is echt heel zorgvuldig en dat is alleen maar goed .Een prisma zegt mij niets dat zou ik moeten googlen .Ik hoop dat je nieuwe bril de klachten die er [nog] zijn zal verhelpen en je weer alles goed en helder zal zien en vooral lekker veel kan lezen want dat mis je zo te lezen heel erg .Ik heb zelf ook een cilinder afwijking maar een varifocus bril is voor mij weer niet goed .Ik wens je succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop het zo voor je, je hebt zo lang moeten wachten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo'n goede opticien treft. En wat kan ik me voorstellen hoe je je verheugt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop voor je dat voor je gevoel die twee weken snel voorbij gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEFELICITEERD! (zet het toch nog ff in grote letters, maar dat is meer voor de nadruk)

    BeantwoordenVerwijderen