Volgers

Volgers

woensdag 6 december 2017

verslaafd

Er is één merk taaitaai waar ik wel verslaafd aan lijk. Ik eet er echt teveel van. Waarschijnlijk het heerlijke kruidenmengsel. Nu had ik me weten te beperken tot één pop. Gisteren wilde ik er nog eentje kopen. Maar de kleine poppen waren op, er was alleen nog een grote zak taai.
Die ging mee naar huis. Ik pakte er een paar stukjes uit en vroeg mijn man "Wil jij de zak verstoppen?" Want als ik het snoepgoed niet zie en ook niet weet waar het is ,dan heb ik geen neiging om te eten.




Zo gebeurde het. In de middag pakte mijn man de zak en nam ik nog wat bij de thee. Met de bedoeling de rest aan de buren te geven. Helaas, die waren niet thuis. Nu heeft de overbuurvrouw een boekenstalletje voor haar tuin. Ik dacht "Ik leg het tussen de boeken, als verassing voor hen."
Maar wat gebeurde? Mijn man vond dat stom en pakte de zak weer terug. Ik weet niet, waar die nu is en ik wil geen taai meer eten. Ik ben blij, dat er niet het hele jaar door taaitaai te koop is.

3 opmerkingen:

  1. Ojee ze zouden taaipopjes per stuk moeten verkopen he 😊 ik heb dat met dropjes en de witte tony's chocolonely( met knettertjes en iets van framboosjes ofzo) dat MOET op. Verslaving ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit taaitaai gegeten. Bij ons in België verkopen ze dit niet, denk ik. Ik zal rond 6 december eens een reisje naar Nederland moeten ondernemen.

    BeantwoordenVerwijderen