Volgers

Volgers

zondag 31 december 2017

nat

Wat is er toch een regen gevallen de laatste twee maanden. De tuin is één modderbende. Ik ben al tijden niet naar de dijk geweest, omdat het daar zo glibberig is. Toen er een paar dagen geleden een dagje zon was, werd ik er helemaal blij van. Ik zou vergeten, hoe dat voelde. Zou het weer dan toch van slag zijn door milieu invloeden? Als je ziet, hoe extreem de kou in Canada en de VS is.
Maar het regenpak hangt klaar. Gisteren in de middag en avond had Merle de sluitspieren op slot uit spanning. Ik nam me voor vanochtend vroeg een eind te gaan fietsen, ongeacht het weer. Het motregende en dat viel weer mee. De enige ,die ik tegenkwam rond de klok van zes, was de buurvrouw op weg naar haar vroege dienst.
Nu is het nog stil. Een enkele vroege vuurwerk-knaller heeft zijn troep al afgeschoten. Ik ga straks proberen of ik nog een eindje kan lopen. En verder  de "oorlog"uitzitten. Kijken of ik de tv nog kan verstaan. De ene buurvrouw brengt oliebollen. De andere buurvrouw komt later in de avond hier Youp kijken en aftellen. We maken er het beste van.

5 opmerkingen:

  1. Hier in België hebben we geen last van die ellendige knallen. Alleen rond middernacht en dat is na een uurtje weer voorbij. Raar toch hoe twee buurlanden zo verschillend kunnen zijn. Zo erg voor alle dieren die niet weten wat er gebeurd. Sterkte en beste wensen voor een rustig en gezond 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk heb je een rustige oudejaarsavond. Hier aan de Belgische kust is alle officiële vuurwerk afgeschaft omwille van de verwachte storm.
    Ik wens je alvast het allerbeste voor een gezond en gelukkig 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for providing good information,Thanks for your sharing.

    หนังสยองขวัญ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben GREAT DR AKHERE, de krachtige spell-founder die jouw probleem kan oplossen
    binnen 24 uur. Ik ben al meer dan 35 jaar een spell-caster
    en mijn werk spreekt enorm tot mij. u kunt contact met hem opnemen via mijn privé e-mailadres zazabatemple@yahoo.com of WhatsApp +38972751056

    Ga je via zo'n PREDICAMENT HIERONDER:

    (1) Wil je financieel rijk worden?
    (2) Wil je je ex terug?
    (3) Heb je altijd slechte dromen?
    (4) Wil je gepromoot worden op je werkplek?
    (5) Wil je dat vrouwen / mannen achter je aan rennen?
    (6) Wil je geestelijk krachtige magie?
    (7) Wil je een spirituele kracht voor cocaïnebedrijven?
    (8) Wil je zwanger worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am Mrs susan from Australia, i want to share a testimony of my life to every one. i was married to my husband George Vega, i love him so much we have been married for the past 8 years now with two kids. when he went for a vacation to France he meant a lady called Mary, he told me that he is no longer interested in the marriage any more. i was so confuse and seeking for help, i don't know what to do until I met my friend miss pasha and told her about my problem. she told me not to worry about it that she had a similar problem before and introduce me to a man called Dr MICHAEL love spell who cast a spell on his ex and bring him back to her after 2 days. Miss pasha ask me to contact Dr MICHAEL love spell for help. I contacted him to help me bring back my husband and he ask me not to worry about it that the gods of his four -fathers will fight for me. He told me by two days he will re-unite me and my husband together. After two days my husband called and told me he is coming back to sought out things with me, I was surprise when I saw him and he started crying for forgiveness. Right now I am the happiest woman on earth for what this great spell caster did for me and my husband, you can contact Dr MICHAEL email; DRMICHAELSPELLCASTER@GMAIL.COM .He is the best spell caster who is very capable to help you his telephone number is on whatsapp +2348121742613 is also capable in doing all this (1) Do you want to get rich financially?
    (2) Do you want your ex back?
    (3) Do you always have bad dreams?
    (4) Do you want to be promoted at your workplace?
    (5) Do you want women / men running after you?
    (6) Do you want spiritually powerful magic?
    (7) Do you want a spiritual power for cocaine companies?
    (8)Do you want to get pregnant) And many others contact this great man today and get your
    Problems solved 100%

    BeantwoordenVerwijderen