Volgers

Volgers

maandag 30 oktober 2017

tijd

Was ik gisteren al redelijk richting wintertijd opgeschoven, vanochtend werd ik op zomertijd wakker.Mijn man was ook vroeg en ging al met Merle uit. Zodoende is de was klaar, staat er een pan stoofvlees op het gas en is de afwas van gisteren gedaan. Ik moet nog even wachten tot ik zelf een frisse neus kan halen met de hond.
Op zondag is er minder verkeer. Ik besloot naar de dijk te gaan. Dan moet ik een klein stuk drukke straat door. En dat met een "losse hond". Ik gebruikte de wandelstok om Merle terug te duwen, als ze niet netjes aan de voet bleef. Ze is dat niet gewend. Ik ga  meer trainen. Mocht het deze winter glad worden,dan kan ze los aan de voet meelopen.
Het was heerlijk uitwaaien aan het water. Ik merk, dat ik dat stukje natuur mis, als ik er een tijdje niet kan lopen. Het is echt "mijn plek". Het leuke is, dat ik er mensen ontmoet, die datzelfde gevoel hebben. Het is "onze dijk",maar jammer genoeg blijft men er niet af. De bomen gaan weg, verdeeld over jaren. En in de toekomst volgt het moutainbikepad. Dus nog genieten van zoals het nu is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten