Volgers

Volgers

vrijdag 8 september 2017

grote plassen

Liepen we vanochtend nog in een milde regen, op dit moment zijn er stortbuien. Volgens de buienradar zou het iets minderen. Dus ik besloot Merle en de smurf uit te laten.
Merle geeft niets om regen. Maar die kleine had duidelijk geen zin. Hij gaat  op zijn kontje zitten met het kopje richting huis. Dan moet ik hem echt meesleuren. Want er loopt wel een enthousiaste hond vooruit. Die zet ik steeds af, om even op ons te wachten.

 
Na de kleine ronde werden er twee honden afgedroogd. Mijn schoen met slechte zool had het begeven. Een natte voet. Gelukkig heb ik een nieuw paar liggen. Want dit zijn van die fijne schoenen.
Al eerder had ik een lekkere lunch gemaakt. Dat vonden de honden ook. Beleefd zaten ze te wachten tot de roedelleider gegeten had en er voor de anderen ook iets over was. Een beetje kefir in dit geval.
Ik heb een boeiend boek over het zintuig smaak. Dat ga ik op het gemakje uit lezen
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ja het was wel erg slecht he. Maar een leuke foto van de roedelleider!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogen ze wel meekijken. Hier moet ze op der plek en soms gebeurt het dat de buitendeur openstaat dat ze in de zon wil, dan loopt ze door de keuken, zorgvuldig niet in richting eettafel te kijken. SAls het bestk wordt neegelegd komt ze weer aanrennen.

    BeantwoordenVerwijderen