Volgers

Volgers

zondag 18 juni 2017

ochtend

 
 
Soms heb ik nachten, dat ik wel goed slaap. Maar helaas rond half vijf wakker ben en blijf. Dat is te kort.Al een paar keer ging na een uurtje liggen maar met de hond fietsen. Zo ook vanochtend. Heerlijk koel, een duivenconcert ,de zon nog maar net op en spiegelglad water.
 

Ik kom langs een ruig stukje met berenklauw. Bij het zien van die grote bloemen voel ik me duimelijntje uit het sprookje. Het klopt niet gevoelsmatig, een bloem zo hoog.
Voor Merle waren er mollen, vogels en zowaar een konijntje. Zij ook haar pleziertje.
Na een warm ontbijt ga ik meestal nog terug naar bed. En door die warmte lukt het me dan wel,nog eventjes te slapen.
Nu is het 's zondags stil. De stoelen staan in de schaduw. Dit wordt vast een lome dag

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk als er geen wind is. Eindelijk een windstille dag, windkracht 2. Genieten dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik word ook zo vroeg wakker, bijna altijd. Maar ik geniet er van. 's Zomers meer dan 's winters

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik word ook zo vroeg wakker, bijna altijd. Maar ik geniet er van. 's Zomers meer dan 's winters

    BeantwoordenVerwijderen