Volgers

Volgers

donderdag 4 mei 2017

blauwe bessen

Toen een jaar geleden een begin van glaucoom geconstateerd werd, ging ik googelen. Om naast de oogdruppels ook misschien natuurlijke oogdruk verlagers te vinden. Uit de gegevens haalde ik o.a.cbd-olie, blauwe bessen en venkel. Die laatsten vind ik lekker.
Gisteren bleek, dat de oogzenuw gelukkig niet verder beschadigd was. Maar helaas de oogdruk was niet naar beneden. Zowel de druppels, als bessen, venkelthee en cbd hadden geen invloed.
De cbd-olie helpt ook tegen de rugpijn. Bessen en venkel smaken heerlijk.Dus ik houd alles er in.Nu maar hopen, dat de nieuwe ooggel wel zijn werk gaat doen.
 
foto van internet

 

1 opmerking:

  1. Ik hoop het ook voor je Izerina, en ondertussen gewoon maar genieten van het lekkers, want gezond is het in ieder geval wel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen