Volgers

Volgers

zaterdag 22 april 2017

tomatenplantjes

Aan de overkant van het kanaal was een klein rommelmarktje. Op het plein bij een kerk. Ik had het gevoel,dat er wel mensen van die kerk met plantjes zouden staan. Inderdaad, er waren kleine kerstomaatje. Vorig jaar had ik per ongeluk planten met grote tomaten gekocht. Maar juist die snoep-dingetjes vind ik zo lekker.
Ik kocht voor mezelf en voor de buurvrouw. Een euro voor een plantje. Mijn gedachten gingen even naar die grote groene winkel met zijn prijzen. Dan is dit veel leuker en hopelijk met goede oogst.
Helaas was er maar één kraam met kleding. Ik zoek nog een bruine broek. Maar er is herkansing met koningsdag en ook een grote rommelmarkt in het Pinksterweekend.
Vanochtend was het in ieder geval leuk snuffelen en goed kopen.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Mooi. Ik mag opnieuw tomatenplanten zaaien. Ik kreeg te vroeg gezaaide planten van een neef. Ze waren fors. Ik plantte ze op dringend advies. Dat had ik nooit moeten doen. Stevige vorst. Daaag plant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk contrast met de foto op je volgend blog!

    BeantwoordenVerwijderen