Volgers

Volgers

woensdag 29 maart 2017

verkeerd

Elke maand stond er vorig jaar een yoga houding op de Happinez-kalender. Van Tara Stiles Strala yoga. Ik zocht naar dat boek en kwam uit bij een titel,die nog moest verschijnen. Dat leek me een mooie bestemming voor boekenbonnen.
Nu kijk ik meestal eerst goed naar een boek,voor ik koop. Deze keer niet en dat was verkeerd. Een prachtig boek met series oefeningen. Niet de afbeeldingen van de kalender. Die houdingen komen uit een ander boek. Dat vond ik tweedehands.
 Ik heb het "verkeerde"yoga boek op een regionale koopjeshoek aangeboden.Voor 30% van de nieuwprijs. Maar helaas, tot nu toe kreeg ik geen enkele reactie. Als niemand het wil hebben, dan geef ik het boek aan de bibliotheek.
Zo gaat het ook met de oude exemplaren van het blad "genoeg". Ik zette ze op "ik geef weg..."met het idee, dat daar veel consuminderaars kijken. Maar nee, had ik met vorige artikelen binnen een paar minuten een reactie, nu is er stilte. Dat wordt dan kringloopwinkel.
Ik heb gewoon de verkeerde artikelen voor de groep, die op die facebook-sites zit.
 
 
 

1 opmerking: