Volgers

Volgers

woensdag 1 maart 2017

kleine kruimel

Een buurvrouw uit de straat ging een dagje weg. Ik zou haar chihuahua meenemen naar de dijk. Het is een lief beestje en dat gaat goed met Merle.
Die kleine kruimel loopt flink door. En luistert goed als ze los aan het water loopt. Alleen springt ze steeds tegen me op met die kleine modderpootjes.
Door het nerveuze geren werd Merle enthousiast en wilde met die kleine spelen. Dat werd te eng.Toen er ook nog een goedmoedige Engelse buldog passeerde moest ik ingrijpen. Het spel van de grote hond was "pletten".
De kruimel moest even mee naar ons huis. Modderschoenen uitdoen, dan kon ik pas bij haar naar binnen. Het is jammer, dat ze toch erg onder de indruk is van Merle en dan nerveus rondloopt en bijna op de buik kruipt.. Maar ja het verschil is wel groot. Anders had ze best een poosje mogen blijven.
Maar daar doe ik haar geen plezier mee.
 
 

2 opmerkingen: