Volgers

Volgers

maandag 2 januari 2017

invloed

Met veel plezier kijk ik naar de afleveringen van 24kitchen aan tafel. Ik leer elke keer iets. Gisteren was de vaste presentatrice ziek en werd vervangen door een oudere dame, een constante gast van het programma.
Het viel me op, hoe degene die vraagt de sfeer bepaalt. De jonge presentatrice doet het leuk, luchtig  als een vlinder. Nu was er een warme sfeer, met belangstellende vragen en iedere gast kwam goed tot zijn recht. Beide manieren zijn goed, maar zo verschillend.
Natuurlijk besef ik, dat het mijn interpretatie van wat daar gebeurde was. Misschien dat een ander  een totaal verschillend beeld kreeg. Maar voor mij had het te maken met de interactie tussen mensen. Die dan bepalend is voor een uitzending. Het was leuk, om dat te zien
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten