Volgers

Volgers

maandag 19 december 2016

laatste aflevering

Een paar jaar geleden leende een buurvrouw me een boek met de woorden "Echt een detective voor jou".Inderdaad een spannend boek van Tess Gerritsen. Ik las ze daarna allemaal. Vooral de delen met Rizzoli en Isles vond ik goed.
Later hoorde ik, dat er ook een tv serie was met die hoofdpersonen. In het begin moest ik wennen. Het leek wel over heel andere karakters te gaan dan in het boek. Maar toch raakte ik verknocht aan dat eenvoudige ontspannen vermaak. Ik kocht zelf de eerste series nog.
Gisteren keken we de zaterdagopname van de allerlaatste aflevering. Ik las op internet, dat ook de spelers de opnames zullen missen. Ze werken al zo lang samen.
Het was leuk om te kijken. Ik hoop, dat ik iets anders vind met eenzelfde soort vermaak.
 

 

3 opmerkingen:

  1. jammer dat het stopt! ben ook gek op de serie en eerder inderdaad boeken van gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de tip. Ik heb er nog nooit van gehoord maar ken wel een aantal boeken van Tess Gerritsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukse serie zonder dat het vele geweld zo zichtbaar is beeld komt.

    The Good Wife vind ik ook zo aardig, ga eens kijken of die nog wordt uitgezonden.

    BeantwoordenVerwijderen