Volgers

Volgers

woensdag 14 december 2016

klein

Pas gisteren keek ik de uitzending over het eerste Nederlandse tiny house. Wat een boeiende en inspirerende uitzending. Zelf zou ik zo klein niet willen wonen. Mijn schoonfamilie heeft al heel lang een weekendhuisje. Anderhalf keer de oppervlakte van het tiny house. Dat zou voor mij het minimum zijn. Maar de intentie om zo vernieuwend je voetafdruk te willen verkleinen, geweldig.
 Ik heb wel breeduit moeten glimlachen. Door de reclame tussen deze uitzending door. Een aaneenschakeling van aanmoedigingen om allerlei onnodige spullen te kopen. Met de suggestie, dat het je zó gelukkig gaat maken.
Tiny wonen is niet weggelegd voor iedereen. Maar wat minder prullaria kopen is een veel gemakkelijker stap.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik deel je mening: boeiend en inspirerend. Maar ook weer niet zo inspirerend dat ik er in zou willen wonen. Toch te klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deel je mening: boeiend en inspirerend. Maar ook weer niet zo inspirerend dat ik er in zou willen wonen. Toch te klein.

    BeantwoordenVerwijderen