Volgers

Volgers

zondag 4 september 2016

vertrouwen

Het is een grijze donkere ochtend. Gelukkig had ik maar milde miezer met de ronde. Dit weer zet aan om het knus te maken in huis. Kaarsje aan, lekker ontbijtje en van de stilte genieten. Ik besef, dat het mijn eigen gevoelens zijn, die ik projecteer op de omgeving. Maar het voelt als een warme jas.
 
 
We kwamen vanochtend een mevrouw met een pupje tegen. Wat heeft zo'n diertje dan een vertrouwen in een grote hond. Merle staat dan een beetje zielig stil en laat alle gesnuffel,gelik en tegen zich op springen gelaten over zich heen komen. Dat beestje wordt pas de moeite waard, als ze er mee spelen kan.
Waar ik ook weer vertrouwen in het is de laptop. Die deed niets meer gisterenavond. Scherm zwart, niet meer opstarten. Nu hebben we van de meeste foto's en belangrijke documenten wel een back up. Maar niet van de e-mailadressen en alle wachtwoorden van internetwinkels.
Vannacht was mijn man nog aan het uitproberen. Ineens deed de laptop het weer. Om er na even opnieuw mee te stoppen. Zonet zette hij hem aan en ja, alles normaal.  Dat wordt eerst alle belangrijke dingen veilig stellen. En daarna voor reparatie wegbrengen. Ik heb er vertrouwen in,dat het goed komt.
 

3 opmerkingen:

  1. Goede back ups zijn belangrijk. geeft zekerheid in gevallen van nood.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor je wachtwoorden raad ik je lastpast aan. Deze is gratis en voorkomt dat je je wachtwoorden kwijtraakt. Het is veilig om deze te donwloaden. https://lastpass.com/รณ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We Zetten alle wachtwoorden op een stickje...veilig opgeborgen.

    BeantwoordenVerwijderen