Volgers

Volgers

dinsdag 13 september 2016

onverwacht.

Wilde ik wat tomaten naar de vriendin van de kleine smurf brengen "Zei haar man:"Ze komt ze zelf wel halen". Dat was een verrassing,  dat ze al naar ons huis kon fietsen. We zaten in de schaduw bij te praten. En proefden de havermoutkruidkoek. Geen ziekenbezoek van mijn kant, maar weer een stukje als vanouds.
 
 
Aan de dijk gebeurde later weer iets vreemds. Er kwamen mensen aan met een bordercollie aan een uitlooplijn. Ik weet, dat Merle een hekel heeft aan die honden. Dan ga ik in de berm staan met de hond aan de riem naast me zittend. Om die ander te laten passeren. Voor de tweede keer lieten die mensen hun hond met de snuit vlak bij Merle komen, terwijl ze stil bleven staan.Ik kon haar bijna niet houden. Hun hond begon ook nog te blaffen.  "Loop door alsjeblieft" zei ik. Een volgende keer laat ik de hond los en dan zien we wel, wat er gebeurt. Soms snap ik helemaal niets van mensen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten