Volgers

Volgers

woensdag 21 september 2016

ontspannen

Wat een heerlijke herfstochtend. Vest-aan-kou en windstil. Ik ben al weer gewend aan mijn dorpsrondje. Want het is echt te donker om nog aan het water te fietsen.
Met die warme weken had ik een massage uitgesteld tot gisteren. Terwijl ik voor de deur stond te wachten, sprak een meneer mij aan. Hij wilde graag snel een massage en vroeg naar mijn bevindingen. Ik kon alleen maar een positief verhaal vertellen. De deur ging open en de meneer vroeg eventjes tijd. Voor mij prima,ik kon me vast uitkleden. Ik hoorde,dat er meteen voor die avond een afspraak gemaakt werd. Direkte reclame.


Wat een verwennen is dat. Op mijn verzoek is de muziek uit. De mevrouw moest er de eerste keren aan wennen,maar nu is het heerlijke stilte. Zo'n moment voelt tijdloos. En is eigenlijk veel te snel voorbij.
Ik had van te voren een pan soep klaargemaakt. Zo aten we een lichte maaltijd om daarna nog in de tuin thee te drinken. Ik ben altijd helemaal rozig na zo'n massage.En zat de hele avond ontspannen na te genieten

2 opmerkingen: