Volgers

Volgers

donderdag 11 augustus 2016

Opnieuw de mijmerboom

Jaren lang had ik een blog op zeelandnet. Daar was de beschikbare ruimte vol. En langzamerhand de bron van inspiratie leeg. Toch miste ik het schrijven.
Regelmatig zat ik onder mijn mijmerboom tijdens de wandeling met Merle, onze hond. Een boom met een soort stoeltje van een worteluitwas aan het Kanaal door Walcheren. En liet daar van alles door mijn hoofd kabbelen. Maar die gedachten bleven beperkt tot een passage door mijn hersenen. Het begon te kriebelen, om die mijmeringen toch in letters op een beeldscherm te zetten. Facebook was  niet de plaats om echt te schrijven voor mij. Dat zijn meer korte mededelingen met een foto.
Vandaar dit tweede blog

3 opmerkingen:

  1. Welkom terug izerina. Echt leuk dat je weer gaat schrijven. Ik zet je weer tussen mijn blog lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent! Ik las je altijd graag.
    Hartelijke groet,
    liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je lezen Izerina. Succes met je blog. Blogger zorgt al jaren zonder problemen voor mijn blog, Dus dat werkt zeker voor jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen